قیمت سویا در سال بسته به شرایط بازار و عرضه و تقاضا متغیر است. با این حال، معمولاً قیمت سویا در سال‌های گذشته در بازار جهانی حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار برای هر تن بوده است. البته در برخی سال‌ها، به دلیل عواملی مانند بیماری‌های گیاهی، خشکسالی و یا تحریم‌های اقتصادی، قیمت سویا ممکن است به شدت تغییر کند.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت سویا در سال | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قیمت سویا در سال بسته به شرایط بازار و عرضه و تقاضا متغیر است. با این حال، معمولاً قیمت سویا در سال‌های گذشته در بازار جهانی حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار برای هر تن بوده است. البته در برخی سال‌ها، به دلیل عواملی مانند بیماری‌های گیاهی، خشکسالی و یا تحریم‌های اقتصادی، قیمت سویا ممکن است به شدت تغییر کند.

قیمت سویا در سال | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



همچنين، قيمت سويا در بازار داخلي كشور ما، نيز تحت تأثير شرايط بازار و سياست‌هاي دولت قرار دارد و ممكن است با قيمت سويا در بازار جهاني تفاوت داشته باشد.

قيمت سويا در سال | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت تضميني كلزا در سال ۱۴۰۱-قيمت سويا بندر امام-قيمت سويا دامي برزيل-قيمت دانه هاي روغني ۱۴۰۱ خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت سويا در سال را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت سويا در سال | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت سويا در سال در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت تضميني كلزا در سال ۱۴۰۱-قيمت سويا بندر امام-قيمت سويا دامي برزيل-قيمت دانه هاي روغني ۱۴۰۱ با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت سويا در سال را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت سويا در سال | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت سويا در سال و قيمت تضميني كلزا در سال ۱۴۰۱-قيمت سويا بندر امام-قيمت سويا دامي برزيل-قيمت دانه هاي روغني ۱۴۰۱ كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت سويا در سال | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

سويا به‌عنوان جايگزين گوشت بسيار معروف است؛ اما خواص ديگري نيز وجود دارد كه اغلب به آن بي‌توجه بوده‌اند. سويا يكي از اعضاي خانواده نخودها است و از آن در توليد محصولات زيادي شامل آرد سوي، پروتئين سويا، توفو، شير سويا، سس سويا و روغن سويا استفاده مي‌كنند. ميزان پروتئين سويا آجيلي بسيار زياد است و كالري آن چندان نيست؛ ۱۰۰ گرم سويا حاوي ۳۶ گرم پروتئين، ۲۰ گرم چربي، ۳۰ گرم كربوهيدرات، ۹ ميلي‌گرم فيبر، ۱۵۵ ميلي‌گرم ايزوفلاون و ۱۶۰ ميلي‌گرم فيتواسترول است. غذاهاي سنتي سويا به دو دسته تخمير شده و تخمير نشده تقسيم مي‌شوند. غذاهاي تخمير شده سويا شامل ميزو، ناتو، تمپه و سويا سس هستند؛ در حالي‌كه غذاهاي تخمير نشده سويا شامل شير سويا، توفو، دانه‌هاي سبز سويا و سويا آجيلي و جوانه‌ها هستند
چرا سويا، سالم است؟
سويا غني از مواد مغذي زير است:
مواد شيميايي گياهي ضروري
دانه‌هاي سويا شامل مولكول‌هاي فعالي همچون توكوفرول، فسفوليپيد، كاروتنوئيد، اوناسين و ايزوفلاون هستند كه گفته مي‌شود خواص بي‌شماري براي سلامتي دارند. ايزوفلاون‌ها كه به آن‌ها دايدزين و جنيستين مي‌گويند، ساختار شبيه به استروژن دارند كه فوايد بسياري در سرطان پستان، يائسگي و سرطان آندومتر دارند.
پروتئين‌ها
ميزان پروتئين سويا آجيلي مشابه با پروتئين حيواني در نظر گرفته مي‌شود كه شامل ۹ نوع اسيدآمينه ضروري براي استخوان‌ها و ماهيچه‌هاي سالم است. به علاوه فوايد سويا نسبت به آن، بيشتر است، همچون كاهش كلسترول كه اين موضوع برخلاف منابع حيواني پروتئين است كه طبق مطالعات سبب افزايش كلسترول مي‌شوند.
استرول‌هاي مفيد
سويا شامل تركيباتي به نام فيتواسترول‌ها است كه از نظر ساختاري شبيه به كلسترول و هورمون‌هاي استروئيدي هستند. اين تركيبات گياهي گفته مي‌شود كه مي‌توانند به وسيله مسدود كردن محل‌هاي جذب، مانع از جذب كلسترول شوند بنابراين به كاهش كلسترول بدن كمك مي‌كنند.
چربي‌هاي غيراشباع
به جز ۱۰ تا ۱۵ درصد از چربي كلي اغلب محتواي چربي سويا، غير اشباع است كه شامل چربي‌هاي مهم امگا ۶ و امگا ۳ بوده و فاقد كلسترول هستند كه مي‌تواند براي قلب بسيار مفيد باشد.
فيبر
از فوايد سويا غني بودن آن از فيبر است كه در هر فنجان از آن ۱۰ گرم فيبر وجود دارد كه براي هضم و سلامتي دستگاه گوارش مفيد است.
پتاسيم
سويا منبع غني از پتاسيم است كه براي عملكرد درست بسياري از فرآيندهاي بدن حياتي است؛ اين فرآيندها شامل ايجاد ضربان قلب، كمك به كليه براي فيلتر كردن مواد مازاد و كمك به اعصاب براي جهت‌دهي پالس‌هاي عصبي هستند.
ساير مواد موجود در سويا
سويا همچنين شامل مواد معدني مهم ديگري همچون ويتامين K (يك ميكرومغزي مهم در لخته‌سازي خون)، فولاد، مس، منگنز، فسفر و تيامين است.
با اين‌حال دانه سويا همچنين شامل برخي ضد‌مغذي‌ها است كه هضم را با مشكل روبرو كرده و در جذب پروتئين و ساير ميكرومغذي‌ها همچون لكتين قطعات ساپونين مهاركننده هاي تريپسين تداخل مي‌كند. خوشبختانه اين تركيبات اغلب در متدهاي فرآوري كه بر روي محصولات سويا اعمال مي‌شود، از بين مي‌روند.
فوايد سويا براي انسان
به دليل محتواي مغذي بالايي كه سويا دارد فوايد سويا براي سلامتي زياد است و متخصصين پيشنهاد مي‌كنند كه آن را در رژيم روزانه خود داشته باشيد تا به شما كمك كند، بدن سالمي داشته و احساس خوبي را تجربه كنيد. برخي از فوايد سويا شامل موارد زير است:
سلول‌هاي سرطاني را نابود مي‌كند!
سطح بالاي آنتي‌اكسيدان در سويا ممكن است براي پيشگيري رشد سلول‌هاي سرطاني كمك كند. آنتي‌اكسيدان‌ها براي از بين بردن راديكال‌هاي آزاد كه سلول‌هاي سالم را به تومورهاي كشنده و سلول‌هاي سرطاني تبديل مي‌كنند، فعاليت مي‌نمايند. تحقيقات زيادي از ارزش ضدسرطاني سويا دفاع مي‌كنند. يك تحقيق نشان داده است آنتي‌اكسيداني كه در سويل وجود دارد براي كشتن تعداد زيادي از سلول‌هاي سرطاني و حذف راديكال‌هاي آزاد از بدن موثر بوده است. يكي از چندين تحقيقات تجربي نشان داده است كه مصرف محصولات سويا به كاهش ريسك سرطان پستان كمك مي‌كند. خوردن سويا همچنين به مرداني كه ريسك سرطان پروستات دارند، كمك مي‌كند. اين سرطان به‌عنوان دومين سرطان شايع و پنجمين سرطان كشنده در مردان است.
قند خون را تنظيم مي‌كند!
طبق چندين تحقيق، ايزوفلاون سويا ممكن است سبب كاهش ريسك ديابت شود؛ زيرا توانايي افزايش گيرنده‌هاي انسولين در بدن را دارند. برخي تحقيقات مي‌گويند دانه‌هاي سويا سبب مي‌شوند سلول‌ها توسط افزايش حساسيت به انسولين، گلوكز بيشتري را جذب كنند.
از بارداري سالم حمايت مي‌كند!
به بانوان باردار توصيه مي‌شود محصولات ارگانيك بر پايه سويا مصرف كنند، زيرا غني از فوليك اسيد و ويتامين B كمپلكس هستند و اين مواد مغذي براي پيشگيري از نقص لوله عصبي در جنين‌ها مهم هستند. مواد مغذي در بارداري بسيار ضروري هستند و بسيار مهم است با يك متخصص باتجربه براي داشتن رژيم لاغري و رژيم غذايي سالم در طول بارداري مشورت كنيد.
به يائسگي كمك مي‌كند!
در طي يائسگي سطح استروژن كاهش پيدا مي‌كند كه سبب ايجاد علائم ناخوشايندي همچون عرق كردن، احساس گرما و تغييرات روحيه مي‌شود. تحقيقات نشان مي‌دهد ايزوفلاون‌هاي سويا توانستند به كاهش علائم يائسگي كمك كنند. يك تحقيق روي ۳۵ نفر نشان داد كه خانم‌ها پس از يائسگي با تكميل كردن رژيم غذايي خود توسط ايزوفلاون سويا، ۱۴ درصد افزايش در سطح استروژن خود را نشان دادند.
استخوان‌ها را مستحكم مي‌كند!
تحقيقاتي كه بر روي خانم‌هايي كه از پوكي استخوان رنج مي‌برند، انجام شد؛ نشان داد ايزوفلاون‌هاي سويا در ترميم تراكم مواد معدني استخوان بدون ايجاد عوارض جانبي، همچون افزايش ريسك سكته، سرطان پستان و بيماري كرونري قلب موثر است. اين عوارض جانبي معمولاً در بيماراني كه درمان جايگزين هورمون دريافت مي‌كنند، ديده مي‌شود. از فوايد سويا اين است كه غني از زينك، سلنيوم، مس، منيزيم و كلسيم هستند كه سبب افزايش رشد بافت استخواني جديد، تقويت بافت موجود و افزايش سرعت فرآيند بازسازي استخوان مي‌شوند.
به از دست دادن وزن كمك مي‌كنند!
بالا بودن ميزان پروتئين سويا آجيلي كمك مي‌كند احساس سيري داشته باشيد كه ساعت‌هايي كه نيازمند غذا خوردن هستيد را كاهش مي‌دهد. به علاوه از آنجايي كه يك پروتئين كامل است، سنتز پروتئين ماهيچه را افزايش مي‌دهد. چندين تحقيق نشان داده است پروتئين سويا رژيمي با كاهش سطح كلسترول و تري گليسريد پلاسما بر چاقي افراطي تاثيرات مثبتي مي‌گذارد.
خواب را بهبود مي‌بخشد!
طبق گفته متخصصين بهداشت، دانه‌هاي سويا از آنجايي كه غني از منگنز هستند، به خواب بهتر كمك مي‌كنند. منگنز به بهبود كيفيت خواب عميق و مدت خواب شما مرتبط است.
رنگ پوست را بهتر مي‌كند!
تحقيقات نشان مي‌دهد مواد شيميايي گياهي موجود در سويا، خواص ضدالتهابي، تحريك كلاژن‌سازي، آنتي‌اكسيداني، روشن‌كنندگي پوست و محافظت در برابر UV دارند كه سبب بهبود سلامت پوست مي‌شود. گفته مي شود مهاركننده‌هاي تريپسين سويا، سبب كاهش از بين رفتن رنگدانه‌ها مي‌شود، در حالي‌كه تحقيقات ديگر نشان دادند آنتوسيانين موجود در سويا، سبب جلوگيري از توليد ملانين مي‌شود.
قيمت سويا در سال | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت تضميني كلزا در سال ۱۴۰۱-قيمت سويا بندر امام-قيمت سويا دامي برزيل-قيمت دانه هاي روغني ۱۴۰۱ مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 170 بازدید دیروز 371 بازدید کل 585937

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .